Festival

Hooglandse Kerk
Nieuwstraat 20
2312 KC Leiden

Hoe kun jij lekker lang en leuk leven in Leiden?

Ontdek het op 22 juni tijdens het kennisfestival van het Leiden Healthy Society Center.

Leids Kennisfestival

Gratis inspiratie voor iedereen

Tijdens dit interactieve Kennisfestival presenteert de Faculteit der Sociale Wetenschappen (FSW) wat er aan onderzoek en onderwijs gebeurt rondom gezondheid en welzijn, samen met gemeente Leiden, Hogeschool Leiden, mboRijnland en vele andere Leidse organisaties. Het festival is vrij toegankelijk en richt zich op een breed publiek van alle leeftijden. Leidenaren maken op het festival kennis met verschillende FSW-projecten en doen zo inspiratie op voor hun eigen gezondheid en welzijn.

Programma

Het Leids Kennisfestival biedt een divers programma met inspirerende sprekers zoals Fleur Spijker (wethouder bij de gemeente Leiden) en Andrea Evers (FSW).

22 t/m 29 juni: Life Sciences & Health Week

Het Leidse Kennisfestival is een gratis festival en maakt onderdeel uit van de Life Sciences & Health (LSH) week. De LSH-week vindt plaats van 22 t/m 29 juni en wordt officieel geopend tijdens het Leiden Healthy Society Center (LHSC) Kennisfestival.

Bekijk het programma