Kom naar de dialoogsessie met het faculteitsbestuur op 4 juni!

21 mei 2024

Kennisveiligheid, ethiek, datamanagement en academische vrijheid zijn actuele thema’s op de universiteiten en in de media. Binnen de Faculteit Geesteswetenschappen houden wij ons ook bezig met de (door)ontwikkeling van deze thema’s. Het is belangrijk dat het beleid en de ondersteuning hiervoor vanuit de faculteit goed aansluit op de realiteit van het doen van onderzoek binnen de geesteswetenschappen. Daarom organiseert het faculteitsbureau op dinsdag 4 juni 2024 van 12.00-13.30 uur in Lipsius 1.28 van een informele lunchsessie voor geïnteresseerde onderzoekers en andere collega’s om met elkaar in gesprek te gaan en hun ervaringen met elkaar te delen. Zie ook het agendaitem voor meer informatie.

Meld je aan!

Aanmelden voor deze sessie kan via onderstaande button. I.v.m. de bestelling van de catering graag je aanmelding doorgeven voor dindag 27 mei om 9:00.

Meld je aan voor de dialoogsessie