Midterm review juridische opleidingen

woensdag 19 januari 2022
Online

Hoe zorgen we ervoor dat iedere student zich gezien voelt? Over welke vaardigheden horen onze alumni te beschikken? Welke functie krijgt de fysieke campus ná de pandemie? Deze en andere vragen liggen op tafel tijdens de midterm review van de juridische opleidingen.

Hierbij nodigt het faculteitsbestuur u hartelijk uit voor deze hybride bijeenkomst, die plaatsvindt op woensdag 19 januari 2022 van 12.00 tot 16.30 uur. De bijeenkomst is een inspirerend en ontwikkelingsgericht symposium over ons juridische onderwijs, en vormt het strategische moment tussen twee officiële accreditatierondes van onze juridische programma’s. Het is tegelijk een belangrijke bouwsteen van de meerjarenstrategie van onze faculteit, die in 2022 ontwikkeld wordt. Daarom is iedere stem uit de opleidingen hier nuttig en nodig, van student tot hoogleraar.

Aanmelden is niet meer mogelijk. Voor meer informatie: zie hier.