Congres/symposium | NeurolabNL Startimpuls

Optimale condities voor leren en veiligheid van jongeren

maandag 31 januari 2022

Registratie open

Op 31 januari is het zo ver: we komen online samen voor het eindsymposium van het NeurolabNL Startimpuls programma ‘Optimale condities voor leren en veiligheid van jongeren'. Alle onderzoekers, maatschappelijk partners en geïnteresseerden zijn van harte uitgenodigd om de successen van de afgelopen vier jaar te komen vieren, op locatie of vanuit huis.

Kinderombudsvrouw en burgemeester

Als klap op de vuurpijl overhandigen we ons eindproduct met daarin alle kennis van de afgelopen jaren gebundeld aan de burgemeester van Leiden Henri Lenferink en kinderombudsvrouw Margritte Kalverboer.

Het symposium maakt deel uit van Leiden 2022 European City of Science.

Programma

Het programma bestaat uit keynotes van (internationale) sprekers, een overzicht van de behaalde resultaten en een interactieve sessie met mogelijkheid tot netwerken. De voertaal bij het netwerken is Nederlands.

Registratie NeurolabNL Startimpuls