Jaarlijkse bijeenkomst opleidingscommissies

maandag 14 februari 2022
Online

Opleidingscommissies (OLC) zijn cruciaal voor de dagelijkse kwaliteitsgarantie van ons onderwijs. Het evalueren van vakken en adviseren over de Onderwijs- en examenregeling (OER) zijn vaste, goed geïmplementeerde onderdelen van de routine van elke opleidingscommissie. Maar hoe zit het met de rol van de OLC in de ontwikkelingen van het curriculum en de leeromgeving op de lange termijn? Tijdens deze bijeenkomst willen we bespreken hoe de OLC kan bijdragen aan deze langetermijn- en curriculumbrede ontwikkelingen. Welke hulpmiddelen zijn hiervoor beschikbaar? En zijn deze toereikend?

Online bijeenkomst in MS Teams

Helaas kan de bijeenkomst online niet op locatie plaatsvinden. We hebben daarom voor een digitaal alternatief in MS Teams gekozen. We zullen afwisselen tussen korte, plenaire presentaties en kleine break-outsessies. Aan het eind van de dag is er tijd om kennis met elkaar te maken in vergaderruimtes die per faculteit zijn aangemaakt.

Aanmelding

We zouden je graag een kleine attentie toesturen. Dien het aanmeldingsformulier vóór 4 februari in als je deze wilt ontvangen. We hopen je 14 februari te zien!

Meld je aan