Leiden Research Support Network Live @ LIC

Gorlaeus Laboratories
Einsteinweg 55
Leiden

Een bezoek aan de Faculteit Wiskunde en Natuurwetenschappen zul je niet snel vergeten. Dompel je onder in de wereld en bestudeer het heelal. Daal af naar het niveau van de moleculen en bekijk de apparatuur waar onze onderzoekers dagelijks mee werken. Dit werkbezoek staat open voor alle Research Support Staff binnen de Universiteit Leiden.

De middag staat in het teken van elkaar ontmoeten en de faculteit leren kennen. Ook deelt de research support staff van het LIC Best Practices. De middag wordt afgesloten met een pubquiz en een borrel. De borrel vindt mogelijk plaats op een externe locatie dichtbij de faculteit.

Ken je collega’s voor wie dit event ook interessant zou kunnen zijn? Stuur de uitnodiging dan gerust door.

Wil je hierbij zijn?