Oorlog in Oekraïne: facultaire bijeenkomst

2311 ES Leiden
Zaal
Lorentzzaal (A.144)

Op woensdag 9 maart zal vanaf 17.00 uur in de Lorentzzaal (KOG, A 1.44) een facultaire bijeenkomst plaatsvinden over de oorlog in Oekraïne. Daarbij zal worden ingegaan op diverse politieke en juridische aspecten. Zeer korte inleidingen zullen worden gegeven door onder meer Veronika Yefremova, F.J.M. Feldbrugge, Jaap de Hoop Scheffer, Rick Lawson, Cecily Rose, Nico Schrijver en Carsten Stahn. Vanzelfsprekend is er ruimte voor vragen en opmerkingen uit de zaal. De bijeenkomst wordt voorgezeten door Niels Blokker. Na afloop (tussen 18.30 en 18.45) biedt het faculteitsbestuur een drankje aan.

Dit is een facultaire bijeenkomst voor medewerkers en studenten van de rechtenfaculteit. Neem je LU-Card mee naar de bijeenkomst. Deze kan worden gevraagd bij entree tot de Lorentzzaal (max 220 personen). De voertaal is Engels.