Lezing | Lezing onderdeel van serie

EUniWell Open Lecture Series | War, Peace and Overcoming Helplessness: The Role of Universities

donderdag 10 maart 2022
Tijdstip: 14:00 CET / 13:00 GMT | Moderator: Dr. Silviu Piros
Online (Zoom webinar)

Deelnemen aan de lezing | via Zoom

Zoom | Webinar ID: 953 8909 3097

In het kader van de EUniWell Open Lecture Series geeft prof.dr. Joachim Koops op donderdag 10 maart 2022 een lezing. Het onderwerp van de lezing is aangepast. De lezing gaat over: "War, Peace and Overcoming Helplessness: The Role of Universities". Je bent van harte welkom.

Onderwerp lezing aangepast aan actuele situatie Oekraïne

Het onderwerp van de lezing is aangepast aan de omstandigheden in de Oekraïne. Lees meer over de inhoud van deze lezing op de website van EUniWell (in Engels).

Over de 'Open Lecture Series'

EUniWell heeft een reeks openbare lezingen gelanceerd over het thema 'Onderzoek naar welzijn'. EUniWell is ontstaan vanuit de gedeelde ambitie om een Europese universiteit te creëren voor het welzijn van iedereen. Om dit te bereiken moeten we niet alleen nieuwe kennis genereren maar deze ook communiceren en mogelijkheden creëren om deze uit te wisselen met elkaar.

Algemene informatie over de lezingen

• Sprekers & onderwerpen: erkende academici, wetenschappers en pedagogen van partneruniversiteiten van EUniWell presenteren goed onderbouwde analyses van welzijnsvraagstukken en nieuwe bevindingen presenteren die verband houden met een van de 4 focusgebieden van EUniWell.
  • Format: lezingen en presentaties vinden live plaats en/of in live gestreamde webinars met een vraag- en antwoordsessie. Er wordt gebruik gemaakt van Zoom.
  • Deelname: alle geïnteresseerden worden uitgenodigd om de lezingen bij te wonen. De toegang is gratis.
Joachim Koops geeft 10 maart een lezing promotieafbeelding