Lezing | Lezing onderdeel van serie

EUniwell Open Lecture Series | Africa the Conservation Continent of the 21st Century?

donderdag 28 april 2022
18:00 CET / 17:00 GMT

Deelnemen

Link webinar

In het kader van de EUniWell Open Lecture Series spreekt Prof.dr. Michael Bollig over 'Africa the Conservation Continent of the 21st Century? Contemporary Practices and Future Orientations of Biodiversity Protection between Globalisation and Local Action' op donderdag 28 april 2022, 18:00 CET / 17:00 GMT. Je bent van harte welkom! Lees meer over inhoud en spreker van deze lezing.

Over de 'Open Lecture Series'

EUniWell heeft een reeks open lezingen gelanceerd over het thema 'Onderzoek naar welzijn'. EUniWell is ontstaan vanuit de gedeelde ambitie om een Europese universiteit te creëren voor het welzijn van iedereen. Om dit te bereiken moeten we niet alleen nieuwe kennis genereren maar deze ook communiceren en mogelijkheden creëren om deze uit te wisselen met elkaar.

Algemene informatie over de lezingen

• Sprekers & onderwerpen: erkende academici, wetenschappers en pedagogen van partneruniversiteiten van EUniWell presenteren goed onderbouwde analyses van welzijnsvraagstukken en nieuwe bevindingen presenteren die verband houden met een van de 4 focusgebieden van EUniWell.
  • Format: lezingen en presentaties vinden live plaats en/of in live gestreamde webinars met een vraag- en antwoordsessie.
  • Deelname: alle geïnteresseerden worden uitgenodigd om de lezingen bij te wonen. De toegang is gratis.

Bekijk inhoud lezing
Promotie afbeelding lezing 28 april 2022