Congres/symposium

2333 AK Leiden
Zaal
1.A20 & 0.A28

Tijdens de Veldwerk NL conferentie zullen bachelorstudenten hun onderzoek presenteren.

Er zal een live stream zijn van de presentatie voor degenen die niet persoonlijk aanwezig kunnen zijn. Iedereen is uitgenodigd om na afloop een drankje te komen drinken op onze (CADS) derde verdieping.

Meer informatie over het programma volgt binnenkort.

Fieldwork NL

Veldwerk NL is een culturele antropologie cursus waarin tweedejaars bachelorstudenten leren hoe zij veldwerk kunnen verrichten. Studenten ontwikkelen in kleine groepjes een onderzoeksopzet en voeren dit onderzoek gedurende drie weken in Nederland uit. Elke student schrijft een onderzoeksverslag en hun bevindingen worden gepresenteerd tijdens de Veldwerk NL conferentie. Het doel van deze cursus is om te leren hoe je zowel zelfstandig als in teamverband onderzoek kunt doen.