HI The Hague Student Experience op Bevrijdingsfestival Den Haag

donderdag 5 mei 2022
Malieveld
Den Haag

Wat is the place to be tijdens Bevrijdingsdag? De HI The Hague Student Area op het Bevrijdingsfestival Den Haag!

Vier Bevrijdingsdag in Den Haag, stad van vrede en recht, en beleef het beste van wat studentenstad Den Haag te bieden heeft tijdens de HI The Hague Student Experience. Dans op hippe tracks en doe mee met de activiteiten en sport. Natuurlijk voor een studentenprijs: gratis!

De grote Haagse studentenorganisaties zoals Tribez, Intac en HSV zullen je vermaken met studentikoze fun en games. De studentensportvereniging Pelargos laat je zweten tijdens een roei-uitdaging en je komt meer te weten over de andere leuke studentensportverenigingen in de stad. De hogescholen en de Universiteit Leiden zullen je verrassen met een social lab, een tag wall, een kunsttentoonstelling en nog veel meer.

De beste student-dj's van Den Haag treden hier op! Onze eigen Leidse student HALO zal optreden op het SENA hoofdpodium tijdens het Bevrijdingsfestival. En andere sets komen naar je toe vanuit de DJ Booth in de HI The Hague Student Experience. Mis het niet!

Voorlopige line-up

• 12:00 - 13:00 - NIKITA
  • 13:10 - 14:10 - BORIS AYSON
  • 14:20 - 15:20 - HIXAP
  • 15:30 - 16:30 - YSA
  • 16:40 - 17:40 - WEZZ
  • 17:50 - 18:50 - OTM
  • 19:00 - 20:00 - DANIMAL

Tot 5 mei in de HI The Hague Student Area!

HI The Hague Student Area op het Bevrijdingsfestival Den Haag