Onderwijsparade

vrijdag 20 mei 2022
Bezoekadres
Faculty Club

In het najaar kon de Onderwijsparade helaas niet doorgaan vanwege corona. Gelukkig kan de Onderwijsparade – een middag over inspirerende innovatie in het onderwijs voor en door docenten – dit voorjaar plaatsvinden en wel op vrijdag 20 mei van 13.00 tot 18.00 uur in de Faculty Club.

Tijdens de Onderwijsparade is er een markt met informatie-stands en een programma met inspirerende workshops, sprekers en uitwisseling tussen docenten. Zo kun je bijvoorbeeld in gesprek gaan met Paz Gonzalez over het uitwerken van test- en leermateriaal met behulp van digitale tools, met Astrid van Weyenberg over het gebruik van podcasts in het onderwijs, of je laten inspireren door Fresco Sam-Sin over het gebruik van digitale onderzoekstechnieken bij Things That Talk.

Mis deze interessante dag niet!

Bekijk het programma hier en klik op de button hieronder om je gelijk aan te melden.

Meld je aan voor de Onderwijsparade