Lezing

LTA lunchlezing: Designing individualized learning - the case of Digital Humanities

maandag 20 juni 2022
Toelichting
De lezing wordt in het Engels gehouden
Bezoekadres
Restaurant Faculty Club
Rapenburg 73
Leiden

Hoe kun je in één opleiding studenten van verschillende opleidingen en met verschillende vaardigheden en interesses aanspreken? Met zijn Comenius Senior Fellow-beurs wil Hossam Ahmed 'individueel leren' of 'studentgericht leren' in de praktijk brengen.

De lezing van Hossam Ahmed onderzoekt hoe we deze complexiteit kunnen benaderen via een volledig digitale cursus. Het uitgangspunt van deze cursus is niet-lineair leren: elke student stippelt een individueel pad uit dat programma-eisen en persoonlijke interesses combineert. Daarbij verleggen we de grenzen van Brightspace en natuurlijk design.

Aanmelding voor de lezing

Inschrijven is nodig in verband met de catering; voor vegetarische broodjes wordt gezorgd. Aanmelden kan tot en met 16 juni.

Meld je aan

Woon je de lezing liever digitaal bij?

Dat kan!

Sluit je aan via Teams