Lunchbijeenkomst strategisch plan

2311 ES Leiden
Zaal
B.030, B.031 en B.032

De universitaire strategie is op 8 februari jl. gepresenteerd en daaraan heb jij wellicht ook bijgedragen door deel te nemen aan een kennissessie. Deze nieuwe strategie is onderverdeeld in zes ambities. Hieronder zie je in een notendop deze zes ambities voor de komende jaren én de actielijnen om deze ambities te realiseren.

Interactieve lunch

Op welke manier vullen wij deze ambities in als faculteit? Hoe vertalen we het strategisch plan door naar de faculteit? Graag nodigen we je uit om op maandag 9 mei a.s. met ons hiermee aan de slag te gaan. Tijdens een interactieve lunchbijeenkomst op de faculteit lichten we de ambities toe. Hierbij is alle ruimte om jouw vragen, visie, ideeën en/of projecten die je daarbij vindt aansluiten, uit te wisselen met het faculteitsbestuur en andere collega’s.

Doe je mee?

Meld je aan vóór donderdag 5 mei via bestuurssecretaris@law.leidenuniv.nl en laat weten welke ambitie jij prioriteit zou geven binnen de facultaire strategie. Kun je niet aanwezig zijn, vul dan het bijgaande formulier in en deponeer deze in de ambitie-box* bij de entree.