Afscheidsfeestje

2333 AK Leiden
Zaal
Achterin het FSW Café

Onze collega gaat met pensioen!

Na ruim 36 jaar voor de universiteit werkzaam te zijn geweest gaat

Jan Nijgh

op 9 augustus 2022 van zijn welverdiende pensioen genieten.

Natuurlijk laten we dit niet aan ons voorbij gaan.

Hierbij nodigen wij je graag uit voor een feestje

om, onder het genot van een hapje en een drankje, gedag te zeggen.

Neeltje Plug over Jan

"Sinds januari 2008 heeft Jan Nijgh gefunctioneerd als technisch beheerder van de Faculteit der Sociale Wetenschappen. Jan heeft zich buitengewoon verdienstelijk gemaakt voor de faculteit.

Hij was ten zeerste betrokken  bij de talloze verbouwingen t.b.v. de aanleg van B-laboratoria, onderwijsvoorzieningen en de vernieuwing van de centrale hal. Zijn  inbreng in de enorme asbestoperaties was van cruciaal belang. Namens de Faculteit onderhield Jan alle contacten met partijen die voor vernieuwing, onderhoud en reparatie binnen de  Faculteit werkten.

Maar daarnaast was Jan ook altijd aanspreekbaar door de medewerkers wanneer er even gauw een storing moest worden verholpen of een schroefje moest worden vastgezet. Wij zijn Jan zeer erkentelijk voor zijn enorme inzet voor onze Faculteit."