Alumni-activiteit

• Jasper Krom
woensdag 1 juni 2022

Jonge Alumni Netwerk-webinar: Bereik meer met je geld

Heb jij toekomstdromen? Dan heb je straks geld nodig. Misschien denk je 'dat komt later wel', maar als je een mooi bedrag wilt opbouwen, dan is het tijd voor actie! In deze lunchwebinar vertellen financieel experts Olaf Vrolijk en Jasper Krom van Rabobank Leiden-Haaglanden je over het belang van een vermogen opbouwen. Kun je beter sparen of beleggen? En hoeveel geld heb je eigenlijk nodig voor in de toekomst?

Sparen

Op woensdag 1 juni om 12:00 kun je aanschuiven bij dit event speciaal voor jonge alumni. Leer de basics van beleggen en hoe je slimmer kunt omgaan met je geld. Dus wil je financieel wijzer worden? Meld je dan aan voor deze gratis webinar. Uiteraard is er ruimte om al je brandende vragen te stellen.

Rabobank

De sprekers

Vanuit het team Financieel Advies en Private Banking bij de Rabobank zijn Olaf en Jasper dagelijks bezig om klanten financieel zelfredzaam en bewust te maken. Beide zijn ze werkzaam in de regio Leiden en ze kijken er naar uit jullie op 1 juni virtueel te ontmoeten.

Meer informatie en aanmelden

Datum Woensdag 1 juni 2022