Alumni-activiteit | Arbeidsmarktvoorbereiding

2311 BD Leiden
Zaal
019

Op donderdag 16 juni 2022 organiseert LUCAS (Centre for the Arts in Society) een bijeenkomst voor PhD-alumni en promovendi.
Ben je gepromoveerd bij LUCAS (voorheen Pallas en LUICD)? Dan ben je van harte uitgenodigd voor deze feestelijke bijeenkomst. We zijn zeer verheugd dat enkele LUCAS graduates met heel verschillende loopbanen zich bereid hebben verklaard om hun verhaal te komen vertellen. Daarnaast is er tijd ingeruimd voor speeddating zodat huidige PhD-studenten meer te weten kunnen komen van alumni. Zo hopen promovendi die op dit moment een proefschrift aan het schrijven zijn een goed beeld te krijgen van de uitdagingen en mogelijkheden van de arbeidsmarkt.

Sprekers

Cornelia de Haan, coach en docenttrainer in het hoger onderwijs (zzp)
Maarten Jansen, Senior Associate/advocaat
Esther Mourits,
contracten- en rechtenmanager bij Ambo/Anthos uitgevers
Rosalien van der Poel, instituutsmanager Academy of Creative and Performing Arts (ACPA, Universiteit Leiden)
Thijs Porck (Universitair Docent middeleeuws Engels, Universiteit Leiden)
Céline Zaepffel, Researcher, Johan Huizinga Fellow (Rijksmuseum)

16.00-16.10 Welkomstwoord en introductie
16.10-16.40 Plenaire presentaties
16.40-17.30 Speeddating: promovendi ontmoeten alumni
17.30-18.00 Plenaire presentaties
18.00-19.00 Netwerkborrel

Aanmelden en meer informatie

Aanmelden kan via de link hieronder. Als je nog als spreker mee zou willen doen aan de plenaire presentaties, stuur dan een e-mail naar Casper de Jonge, Professor in Greek Language and Literature.

Actualiseer je gegevens

Ontvang je onze maandelijkse alumninieuwsbrief nog niet? Dan hebben wij wellicht geen actuele gegevens van je. Je kunt ze hier aanvullen, zodat je voortaan onze nieuwsbrieven en uitnodigingen voor alumni-events ontvangt!