PhD Summer Gala

2311 GJ Leiden
Zaal
Oranjerie

Met trots nodigt de promovendicommissie je uit voor het one-time-only PhD Zomergala op 24 juni 2022, georganiseerd voor de promovendi van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid! Na 2 jaar onvermoeid zwoegen aan onze proefschriften – lockdown of geen lockdown – is het tijd om de zomer in te luiden en alvast te toosten op een (hopelijk) normaal nieuw academisch jaar. Geniet van goede muziek onder het genot van een drankje van de (open!) bar en waag een dans in onze prachtige Hortus Botanicus!

Het gala start om 20:00 uur met een glas cava en een toast, maar je bent al vanaf 19:00 welkom om een wandeling door de tuinen te maken. ’s Avonds wordt de muziek onder meer verzorgd door niemand minder dan Matt Greenhorn and the Bluegrass band

Registreer zo snel mogelijk via deze link!

We zien je graag op 24 juni – Save the date!

Klik voor volledige versie