Leiden Leadership Zomer Café

Schouwburgstraat
Schouwburgstraat 2
2511 VA Den Haag

Het Leiden Leadership Centre (LLC) nodigt je van harte uit voor het 'Zomer Café' op vrijdag 3 juni 2022 van 16:00-18.00 uur.

Zomer Café: Pubquiz en netwerkborrel

Het afgelopen (academisch) jaar hebben we meerdere onderzoeksprojecten uitgevoerd waaruit veel mooie onderzoeksproducten zijn voortgekomen. Zo is in januari het wetenschappelijk essay verschenen over publiek leiderschap in het kader van het visietraject van Bureau ABD. Daarnaast hebben de promovendi hun eerste rapportage gepubliceerd over publiek leiderschap en werken volgens de bedoeling. Na enkele online bijeenkomsten te hebben gehad, zoals de online reeks Leiden Leadership Lunches, is het nu weer de hoogste tijd voor een fysiek netwerkevent. Om deze reden organiseert het LLC op vrijdag 3 juni het ‘Zomer Café’.

Tijdens dit ‘Zomer Café’ gaan we middels een pubquiz in op wetenswaardigheden rondom de onderzoeks-, onderwijs- en netwerkactiviteiten van het LLC. Bovendien maken we tijdens dit event vooral ook tijd voor elkaar en biedt het ‘Zomer Café’ de mogelijkheid om contact te leggen met andere leden van het LLC-netwerk. Dit netwerk bestaat uit professionals van diverse betrokken partnerorganisaties, studenten en academici van de Universiteit Leiden.

• 16.00-16.15: Inloop & opening
  • 16.15-17.00: Pubquiz
  • 17.00-18.00: Netwerkborrel

Meld je hier aan! Aanmelden kan tot 1 juni.