Congres/symposium

Schouwburgstraat 2
2511 VA The Hague

Summer School Population Health Management

Doe mee aan de Summer School Population Health Management 2022 en loopt van 4 - 8 juli op de LUMC-Campus in Den Haag. Hier krijg je een inspirerende en wetenschappelijke introductie in de fundamenten van Population Health Management.

Deze Summer School is bedoeld voor professionals (en studenten) werkzaam in- en rond de gezondheidszorg en zal onderwerpen behandelen als vergrijzing, epidemiologische uitdagingen, stijgende zorgkosten en technische ontwikkelingen in de medische sector. U zult strategieën leren en nieuwe competenties verwerven om deze actuele kwesties en ontwikkelingen in de gezondheidszorg te begrijpen en ermee om te gaan.

De Summer School wordt georganiseerd door de masteropleiding Population Health Management van de Faculteit der Geneeskunde van de Universiteit Leiden (LUMC). De praktische organisatie van registratie en dergelijke wordt verzorgd door Boerhaave Nascholing (LUMC).

Bezoek onze website (in Engels) voor meer informatie over de Summer School Population Health Management 2022