Lezing | Onderdeel van een serie

EUniWell Open Lecture Series: The role of science communication in the medical field

vrijdag 2 september 2022
lezing is in het Engels
Zaal
Zoom

Met het oog op dreigende pandemieën, natuurrampen, de gevolgen van klimaatverandering, en nog veel meer, is er behoefte aan methoden die de kloof dichten.

De lezing gaat over op het opkomende domein van wetenschapscommunicatie en laat een waaier van instrumenten zien die wetenschappers en medische professionals vandaag  de dag kunnen gebruiken om de impact van hun werk te vergroten en efficiënter een bijdrage te leveren aan de maatschappij.

Meer over de inhoud en spreker (in Engels)

Over de 'Open Lecture Series'

EUniWell is ontstaan vanuit de gedeelde ambitie om een Europese universiteit te creëren voor het welzijn van iedereen. Om dit te bereiken moeten we niet alleen nieuwe kennis genereren maar deze ook communiceren en mogelijkheden creëren om deze uit te wisselen met elkaar.

Algemene informatie over de lezingen

• Sprekers en onderwerpen: erkende academici, wetenschappers en pedagogen van partneruniversiteiten van EUniWell presenteren goed onderbouwde analyses van welzijnsvraagstukken en nieuwe bevindingen presenteren die verband houden met één van de vier onderzoeksgebieden van EUniWell.
  • Format: lezingen en presentaties vinden live plaats en/of in live gestreamde webinars met een vraag- en antwoordsessie.
  • Deelname: alle geïnteresseerden worden uitgenodigd om de lezingen bij te wonen. De toegang is gratis.
EUniWell Open Lecture Series Imre Varjú 2 September 2022