Kunst en cultuur | Expositie

2333 AK Leiden
Zaal
Restaurant, overloop 1e etage en gang OSC

De centrale hal van FSW leeft weer. Hoorde je de buzz van nieuwe studenten en het geroezemoes tijdens de opening van het facultaire jaar (6 september 2022)? Een nieuw studiejaar, een nieuwe expositie in FSW met het beste van de leerlingen van portretschilder Frans Bonte.

Bekijk de Bonte Collectie onderweg weg naar het restaurant, in de gang bij het OSC en op de eerste verdieping en sluit je favoriete portret in je hart!

Geur van terpentine

Hans Bonte was als kind altijd met tekenen bezig, Nu is zijn doel deze passie door te geven en mensen gelukkig te maken middels schilderen en de portretschilderkunst. Hier ligt zijn talent. Deze expositie is ontstaan met koffie, thee, Father John Misty, gebrande sienna, Teskey Brothers, geur van terpentine en de vrolijke aanmoediging van Hans.

Hans Bonte

Kunstenaar

‘Deze schilderijen zijn onder mijn begeleiding met heel veel plezier en liefde gemaakt. Wij hopen dat u de collectie met hetzelfde gevoel beleeft. Veel plezier!’