Informatiebijeenkomst

maandag 21 november 2022
Pieter de la Courtgebouw (zaal 1A11) & Online

Laat je onderwijsportfolio beoordelen voor de Senior Kwalificatie Onderwijs

Ben je een senior docent met een staat van dienst op het gebied van het onderwijs? Dan kun je je aanmelden voor de Senior Kwalificatie Onderwijs (SKO). Dit is een kwalificatie voor docenten die een leidende rol spelen in de ontwikkeling en vernieuwing van het onderwijs op curriculumniveau, dus overstijgend aan het eigen vakgebied. Met de SKO erkent de Universiteit Leiden je inzet en kwaliteiten als senior docent.

Meedoen met het SKO-traject

Wil je het SKO-certificaat behalen? Neem dan contact op met Monique Oomes. Je kunt bij haar informatie opvragen over het SKO-traject en hoe je je kunt aanmelden. Mailadres: sko@bb.leidenuniv.nl.

Informatiebijeenkomst

Op maandag  21 november van 15.15 tot ongeveer 17.00 uur is er een informatiebijeenkomst over het SKO-traject. Deze bijeenkomst is een hybride bijeenkomst, dus je kunt zowel fysiek als online deelnemen. De fysieke bijeenkomst vindt plaats in het Pieter de la Courtgebouw (Wassenaarseweg 52, Faculteit Sociale Wetenschappen), zaal 1A11. De voertaal van de bijeenkomst is Engels.

Aanmelden

Aanmelden kan via sko@bb.leidenuniv.nl. Geef s.v.p. even aan of je fysiek of online aanwezig zult zijn.