Congres/symposium

2628 CC Delft
Zaal
Auditorium (Aula)

Welkom op de eerste LDE Space Day, een gezamenlijk initiatief van Leiden-Delft-Erasmus Universities, in samenwerking met NL Space Campus, ESA ESTEC en vele andere partners uit de space sector. Met een programma vol met thema sessies en presentaties biedt LDE Space Day ruime gelegenheid tot het verrijken van kennis en het ontmoeten van vakgenoten.

De drie keynote speakers zijn: Tanja Masson-Zwaan, Pedro Russo en Chris Verhoeven.

Professionals, zoals wetenschappers, onderzoekers, ontwikkelaars en vertegenwoordigers van de space sector alsmede overheidsorganisaties zijn van harte welkom het dagprogramma bij te wonen.

Op deze pagina vind je meer informatie. De deadline voor inschrijvingen is 21 november.