Viering Bachelor Graduation Day

zaterdag 5 november 2022
Bekijk het blokkenschema bij dit event voor jouw inlooptijd.
Kamerlingh Onnes gebouw
Steenschuur 25
Leiden

Voor alle geslaagden van de Bacheloropleidingen aan de Faculteit Rechtsgeleerdheid!

Gefeliciteerd met het behalen van je Bachelordiploma! Eindelijk kunnen we dit heugelijke feit weer met alle geslaagden vieren. Vanzelfsprekend doen we dat op de locatie waar je de afgelopen drie of vier jaar hebt rondgelopen; in het Kamerlingh Onnes Gebouw op zaterdag 5 november 2022.

Viering
Het is een feestelijke bijeenkomst waarbij we alle geslaagden van jouw opleiding bij elkaar zien onder het genot van een hapje en drankje. Je hebt hiervoor een emailbericht ontvangen waarin de inlooptijd per opleiding staat vermeld en de link naar het registreren van jouw komst en het aantal personen dat je meeneemt uit je familie-, verzorgers- of -vriendenkring (maximaal 2). Bekijk het blokkenschema hiernaast om het programma per opleiding te bekijken.

Let op: het is geen diplomauitreiking, maar een viering. Voor het ophalen van je diploma krijg je een uitnodiging van het Onderwijs Informatie Centrum.

Tot zaterdag 5 november!