Introductiebijeenkomst

2311 BD Leiden
Zaal
2.11

Ben je nieuw bij onze faculteit? Het faculteitsbestuur nodigt je graag uit voor een van de introductiebijeenkomsten voor nieuwe docenten. Een mooie gelegenheid om collega’s van verschillende instituten en afdelingen te leren kennen.

We helpen je op weg met praktische informatie over het onderwijs aan onze faculteit. Ook geven we tips voor activerende werkvormen, met en zonder ICT.

Een aantal reacties van deelnemers van eerdere bijeenkomsten:

'Goede basis voor mijn werk als docent hier aan de faculteit';
'Zeer bruikbare tips voor mijn onderwijs';
'Prettig om kennis te maken met docenten van verschillende instituten';
'Goede mix van procedurele en didactische zaken'.

Interesse? Meld je dan aan voor de bijeenkomst op donderdag 19 januari via de knop onderaan de pagina.

De bijeenkomst start om 13.00 uur en duurt tot 17.00 uur. Deelname is kosteloos en inclusief broodjeslunch. De bijeenkomst vindt plaats in het Lipsius-gebouw, ruimte 2.11.

We kijken er naar uit je te ontmoeten!

Aanmelden

Meld je aan voor de introductiebijeenkomst door op de knop hieronder te klikken.

Naar het registratieformulier