Bijeenkomst Strategisch Plan FWN

• Thema: Ons onderwijs en onze campus
dinsdag 21 februari 2023
CORPUS conferentiecentrum

Hoe ziet volgens jou de toekomst van onze faculteit eruit? We zijn gestart met het ontwikkelen van onze facultaire strategie, en daar hebben we de input van studenten en medewerkers voor nodig!

Tijdens drie bijeenkomsten in februari en maart wisselen we graag ideeën uit en praten we over de uitdagingen en kansen die in het verschiet liggen. Daarbij zijn jouw ideeën meer dan welkom. We hopen dat je tijd hebt om deel te nemen aan één of meerdere bijeenkomsten om met ons mee te denken.

De voertaal van de bijeenkomst is Engels.

Denk mee over de facultaire strategie

Kom naar een (of meerdere) van de bijeenkomsten om jouw visie over de toekomst van de faculteit te laten horen.

Meld je aan!

09.00 - 09.30 Inloop met koffie en thee
09.30 - 10.15

Welkomstwoord Jasper Knoester

Miranda van Eck en Ava Bauer gaan in gesprek met Emily Strange, Michiel Brentjes en Victor van der Horst. Hoe kijken een opleidingsdirecteur, assessor, docent van het jaar en een lid van de universiteitsraad naar de toekomst van ons onderwijs en onze campus?

10.15 - 10.30 Korte pauze
10.30 - 11.50 Tafelgesprekken