Leiden Science Run

Snellius
Niels Bohrweg 1
2333 CA Leiden

Op zaterdag 15 april 2023 organiseren we de vijfde editie van de Leiden Science Run. Ben je student of medewerker aan de Universiteit Leiden, werk je op het Leiden Bio Science Park of wil je gewoon rennen voor het goede doel, iedereen mag zich inschrijven. De inschrijving is vanaf nu geopend!

Een team-estafette voor het goede doel

De Leiden Science Run is een sponsorloop van 5 km. De wedstrijd wordt in estafettevorm volbracht: een team bestaat uit 4 personen die elk 5 km lopen. Het inschrijfgeld bedraagt €25,- per team. Teams kunnen familie, vrienden en collega’s vragen hun te sponsoren. De sponsoropbrengst gaat naar het goede doel, evenals het volledige inschrijfgeld van 25 euro per team.

De Universiteit Leiden organiseert deze sponsorwedstrijd voor het UAF, de stichting voor vluchtelingstudenten, in samenwerking met het Universitair Sportcentrum en studenten-hardloopvereniging Currimus.

Houd je zelf niet van hardlopen, maar wil je wel een bijdrage leveren aan deze sponsorloop? Steun één van de deelnemende teams met jouw donatie.