Reading & Panel Discussion

2311 BG Leiden
Zaal
Vossiuszaal

Tijdens een avond waarin literaire uitwisseling tussen Zuid-Korea en Nederland centraal staat, zullen drie Koreaanse auteurs, twee Nederlandse auteurs en een vertaler uit hun werk voorlezen en rond de tafel gaan om overeenkomsten en verschillen tussen hun literaire culturen te bespreken. Een unieke kans om literatuur uit verschillende delen van de wereld te vergelijken en uitgebreid te bespreken.

Pyun Hye-young bespreekt en leest voor uit haar werk The Hole, winnaar van de Shirley Jackson-prijs 2017. Yun Ko-eun zal hetzelfde doen voor haar satirische Koreaanse ecothriller The Disaster Tourist uit 2020.

Aanmeldingen zijn helaas gesloten, maar de avond is via livestream te volgen via de onderstaande knop.

Volg de livestream