Cursus

Schouwburgstraat
Schouwburgstraat 2
2511 VA Den Haag

De Leergang ‘Public Affairs Next Level’ verbreedt uw Public Affairs kennis, verrast met nieuwe inzichten en verbindt met een groep collega’s die op hetzelfde punt in hun carrière is aanbeland; het moment waarop de vraag om bezinning en verdieping steeds sterker wordt. Deelname biedt u de mogelijkheid om daar echt werk van te maken. Het programma is een samenwerking tussen de Universiteit Leiden (Centre for Professional Learning, CPL) en de Public Affairs Academie. Samen komen we met een innovatief programma dat praktijk en wetenschap verbindt.

Vier dagen, vier thema's

Verspreid over vier dagen reikt dit programma vier brede thema’s aan om senior Public Affairs-professionals te voeden, te prikkelen en te inspireren. De volgende thema’s zullen aan bod komen: Leiderschap in je vak; Nieuwe trends in Public Affairs; Polderen en samenwerken; De kracht van (on)zichtbaarheid. Naast wetenschappelijke bijdragen en ervaren praktijksprekers is er zeker ook ruimte voor inbreng van eigen casuïstiek en gaat u in gesprek met de docenten en de andere deelnemers over uw eigen rol en groei. Na afloop ontvangt u een certificaat van de Universiteit Leiden en aanvullende literatuur naar keuze.

Meer informatie over de Leergang Public Affairs Next Level