Cursus

Zaal
A0.14

Jessie Pool

Jessie Pool promoveerde op 27 september 2022 op het proefschrift De rol van de curator bij de aanpak van onregelmatigheden: een empirisch-juridisch onderzoek naar de rol van de curator in de praktijk bij de aanpak van onregelmatigheden voor en tijdens faillissement. Het proefschrift is beschikbaar via deze link. Jessie Pool is nu werkzaam als universitair docent bij de afdeling Ondernemingsrecht.

Theorie en Methode seminars

Deze bijeenkomst is één van de Theorie en Methode seminars, georganiseerd door Bastiaan Rijpkema en Jorieke Manenschijn vanuit de afdeling Encyclopedie. Zie deze mededeling voor meer informatie.

Aanmelding

Aanmelden voor een bijeenkomst en/of de aankondigingen voor nieuwe bijeenkomsten kan door een mail te sturen naar J.I.manenschijn@law.leidenuniv.nl