Festival | We are Science week

2333 CC Leiden
Zaal
Atrium

Let op: dit event is Engelstalig

Het is eindelijk weer tijd om je professor te verslaan! Grijp je kans en doe mee met de Beat the Professor PubQuiz van de Faculteit W&N op 9 mei.

Pubquiz
Onder het genot van een drankje neem je het op tegen studenten, medewerkers en alumni in verschillende rondes trivia. Vragen beperken zich niet tot het onderwerp (natuur)wetenschappen, maar kunnen over van alles gaan.

Naast eeuwige roem als slimste team van de faculteit Wiskunde en Natuurwetenschappen, wint het beste team ook een mooie prijs.

Aanmelden

Geef je team op als jullie mee willen doen. Teams mogen uit minimaal 2 personen en maximaal 5 personen bestaan. Na aanmelding kun je tot 12:00 op de dag van de pubquiz je teamnaam en -samenstelling aanpassen.

Aanmelden

Avondeten
Omdat je niet met een lege maag kunt quizzen, komt er een foodtruck naar het Gorlaeus Gebouw, waar je avondeten kunt kopen. Enkele dagen voor de quiz informeren we je over de exacte locatie, het menu en de prijzen.

Vragen? Neem dan contact met ons op via: events@science.leidenuniv.nl.

Dit event is onderdeel van de We are Science Week 2023.

Beat the Professor PubQuiz 2022

Bron Einstein beeldmerk: Albert Vectors by Vecteezy