Lezing

Extra lange Leiden Law Lunch: Hoe kun je AI in je voordeel gebruiken?

dinsdag 16 mei 2023
Online

Large Language Models zoals ChatGPT hebben een komeetachtige opkomst ondergaan. Met enkele korte zinnen kan men hele teksten laten samenstellen, van interviews tot voorlichting tot ook juridische documenten. En dat alles binnen enkele seconden. Dit biedt enorme kansen, maar kent ook onverwachte nieuwe risico's voor de praktijkjurist of advocaat. Wie de juiste prompts kan formuleren, behaalt de grootste voordelen. In deze extra lange LLL gaat ict-jurist Arnoud Engelfriet met u aan de slag met het moeilijke onderwerp "legal prompt engineering": hoe schrijf je een goede prompt, hoe stuur je bij, wat zijn de tips & tricks om tot het beste resultaat te komen?

Sprekers zijn Arnoud Engelfried en Ruben van der Geest van ICTRecht.

De Leiden Law Lunch is gratis voor studenten en medewerkers van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid.