Informatiemiddag

2311 SR Leiden
Zaal
Zaal 0.11

Het Comeniusprogramma biedt beurzen voor onderwijsinnovaties die het hoger onderwijs in Nederland verbeteren. Heb jij een vernieuwend idee om voor verbetering van het onderwijs voor

studenten en wil je dit graag in de praktijk brengen? Overweeg dan een Comeniusbeurs aan te vragen! Woon deze informatiesessie bij om meer te leren over de mogelijkheden van de aanstaande aanvraagronde en geïnspireerd te raken door de ervaringen van eerdere succesvolle aanvragers.

Aanmelding

De voertaal van de sessie is Engels, maar bijdragen in het Nederlands zijn welkom.

15:00 Inloop met koffie en thee
15:15-15:45 Introductie van het Comeniusprogramma en informatie Call 2024
15:45-16:30 Ervaringen van laureaten en Q&A
16:30-17:00 Feestelijke uitreiking toekenningen 2023 met Rector Magnificus Hester Bijl
17:00-18:00 Borrel, met mogelijkheid tot het stellen van verdere vragen

Meer informatie

Kijk voor meer informatie over het Comeniusprogramma op de Comeniuswebsite en de pagina van NRO.

Het Comeniusprogramma is een initiatief van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, en wordt gecoördineerd door het Natrionaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (NRO), dat onderdeel is van NWO.

Toegankelijkheid en online deelname

De bijeenkomst vindt primair plaats op locatie. Het Gravensteen Gebouw is helaas niet rolstoeltoegankelijk. Indien je hierdoor of om een andere reden niet op locatie kunt deelnemen, verwelkomen we je graag online.