Inspiratiesessie | Omgangsvormen voor een sociaal veilige werkomgeving

2311 GJ Leiden
Zaal
Faculteitskamer Sociale wetenschappen

Hoe spreek je iemand aan die slechtziend of slechthorend is? Is het vriendelijk om iemand in een rolstoel te duwen of niet? Kortom: Hoe ga je om met collega's die een zichtbare of onzichtbare beperking hebben?

Tijdens de inspiratiesessie Ongehinderd Gastvrij krijg je antwoord op deze vragen. Middels praktische handvatten, advies en tools leer je hoe je de beleving van personen met een beperking positief kunt beïnvloeden; soms al door een simpele verandering in je gedrag.

Wil je mee doen?  Opgeven kan tot donderdag 1 juni.

Deze inspiratiesessie wordt aangeboden voor alle medewerkers van de FdR. Let op: Er is maximaal plek voor 12 deelnemers, vol = vol.

De sessie is een ‘train de trainer’ concept zodat de deelnemers hun opgedane kennis kunnen overbrengen aan anderen. Het trainingsmateriaal wordt gedeeld zodat je dit binnen jouw eigen netwerk intern kunt verspreiden.