Inloopochtend regiocoördinator China (Campus Den Haag)

dinsdag 11 juli 2023
Wijnhaven
Turfmarkt 99
2511 DP Den Haag
Zaal
4e verdieping, tafel tegenover kamer 4.68

Annemarie Montulet, regiocoördinator China bij de afdeling Strategie en Academische Zaken (SAZ, bestuursbureau), zal op dinsdag 11 juli op de Campus Den Haag aanwezig zijn voor een inloopochtend.  Annemarie Montulet houdt zich bezig met de universiteitsbrede samenwerking met Chinese partners binnen het internationaliseringsbeleid van de Universiteit Leiden. Je bent van harte welkom voor vragen over samenwerking met Chinese universiteiten, de China Scholarship Council, en aanverwante zaken.

Datum: dinsdag 11 juli, 10-12 uur
Locatie: Wijnhaven, 4e verdieping, tafel tegenover kamer 4.68.

Mocht dit tijdstip niet schikken, aarzel niet contact op te nemen via email a.montulet@BB.leidenuniv.nl of mobiel (06 39270291).

Kijk op de dossierpagina Leiden - China voor meer informatie over de samenwerking van de Universiteit Leiden met Chinese partners.