Cursus | Leergang

SBS
Schouwburgstraat 2
2511 VA Den Haag

Speciaal voor mensen uit het werkveld van terrorisme en contraterrorisme, biedt deze leergang hoogwaardige, academische kennis en praktische inzichten. Krijg overzicht én duiding van de actuele ontwikkelingen, gekoppeld aan de nieuwste academische inzichten en onderzoeksresultaten. Aangevuld met de kennis en ervaring van gastsprekers, afkomstig uit het werkveld.

De leergang steunt op twee pijlers: de verschijningsvormen van terrorisme en radicalisering, en de strijd ertegen in nationale en internationale context. Beschouwd vanuit het perspectief van praktijk, wetenschap en beleidskaders. De cursus levert je relevante en praktisch toepasbare kennis en inzichten op.

Je ontvangt na het volgen van de leergang het bijbehorende certificaat van het Institute for Security and Global Affairs, Universiteit Leiden - Faculteit Governance and Global Affairs.

De leergang is opgebouwd uit twee modules en beslaat in totaal acht cursusdagen. De leergang vindt plaats op één van de locaties van Universiteit Leiden - Faculteit Governance and Global Affairs in het centrum van Den Haag.

Meer informatie over deze leergang