Matchmaking event

Pieter de la Court
Wassenaarseweg 52
2333 AK Leiden

Het Matchmaking event wordt speciaal georganiseerd voor alle collega’s van FSW om collega’s te leren kennen en inspiratie op te doen voor de aanvraag van een Leiden Healthy Society Center aanjaagsubsidie voor onderzoek, onderwijs of wetenschappelijke netwerkvorming op het thema Healthy Society.

De Faculteit Sociale wetenschappen wil een impuls geven aan interdisciplinaire samenwerking op het thema Healthy Society en het Leiden Healthy Society Center (LHSC) beter verankeren binnen de instituten. In totaal zullen er 8 aanjaagsubsidies worden toegekend.

Een van de voorwaarden is dat je samenwerkt met één of meerdere collega’s vanuit een ander FSW-instituut. Kom daarom ook naar het matchmaking event op donderdag 14 september van 12:00 tot 13:00 uur in de hal van FSW om collega’s te leren kennen en inspiratie op te doen.

Stappenplan aanvraag aanjaagsubsidies

1. Lees de voorwaarden goed door.
  2. Meld je hieronder aan voor de (vrijwillige) Healthy Society matchmaking bijeenkomst op donderdag 14 september 2023 van 12:00 – 13:00 uur.
  3. Vul het online aanmeld- en budgetformulier in (deadline 12 oktober 2023, 12:00).
  4. Uiterlijk 26 oktober 2023 ontvang je de uitslag van de beoordelingscommissie.
  5. Na honorering van je projectvoorstel lever je een publiekssamenvatting in het Nederlands aan.