Studievoorlichting

Webinar 'De toepassing van gedragsinzichten in je werk'

donderdag 26 oktober 2023
Toelichting
Introductie webinar: 12:30 - 13:15
Bezoekadres

Introductie webinar gedragsinzichten

Het Kenniscentrum Psychologie en Economisch Gedrag organiseert een introductie webinar over hun trainingsaanbod over gedragsinzichten. Tijdens hun trainingen ontdek je de toegevoegde waarde van ‘de factor mens’ bij het uitvoeren van je werk. Naast een basistraining bieden zij ook verdiepende workshops aan over omgaan met weerstand, de psychologie van financiële stress en regie nemen en geven.

Tijdens dit introductie webinar deelt een docent van het Kenniscentrum meer over de inhoud van het trainingsaanbod en praktische zaken.

Schrijf u nu in voor de introductie webinar!

Volg op donderdag 26 oktober de introductie webinar over de toepassing van gedragsinzichten in je werk.

Naar het aanmeldformulier

Trainingsaanbod

In de 2-daagse basistraining gedragsinzichten ontdek je de toegevoegde waarde van ‘de factor mens’ bij het uitvoeren van je werk. Aan de hand van relevante praktijkvoorbeelden leer je op een interactieve wijze hoe je binnen je eigen werkveld gedragsvraagstukken kunt herkennen en hoe je ermee aan de slag kunt. Deze training wordt alleen in-company aangeboden.

Naast de basistraining gedragsinzichten biedt het Kenniscentrum 1-daagse verdiepende workshops die een verdieping op een thema uit de sociale psychologie/gedragseconomie geven. Nieuwe wetenschappelijke inzichten komen aan bod. Hiermee bieden zij open onderwijs dat verder gaat dan basiskennis van de gedragswetenschappen. De eerstvolgende edities volgen in 2024.

Professionals die zich inzetten voor het maatschappelijk belang

De trainingen zijn speciaal ontwikkeld voor professionals die werkzaam zijn voor een organisatie die zich inzet voor het maatschappelijk belang. Dit kunnen medewerkers bij de overheid of non-profit organisaties zijn, maar ook medewerkers van bijvoorbeeld instellingen binnen de sociale of financiële sector die het publieke belang dienen.

Universiteit Leiden Academy

De Universiteit Leiden Academy brengt het universitair onderwijs voor professionals samen, van korte cursussen tot masteropleidingen. Onze toegewijde docenten bieden u wetenschappelijke kennis en vaardigheden die direct toepasbaar zijn in de professionele praktijk. Of u nu werkzaam bent in de wetenschap, overheid, zorg, juridische sector of het bedrijfsleven, wij hebben een opleiding die u verder helpt groeien.