Studievoorlichting

dinsdag 24 oktober 2023
Online proefcollege: 16:00 - 17:00
Online

Tijdens het online proefcollege wordt een inhoudelijk vak besproken dat tijdens de opleiding gegeven wordt. Daarnaast krijg je uitleg over de twee jarige master opleiding Population Health Management (PHM) en over de Summer School Population Health Management die elke zomer wordt gegeven en 5 dagen duurt.

De hedendaagse gezondheidszorg staat voor vele uitdagingen. De nieuwe interdisciplinaire master PHM leidt je in twee jaar op om een bijdrage te kunnen leveren aan een meer geïntegreerd gezondheidszorgsysteem.

Schrijf u nu in voor de introductie webinar!

Volg op dinsdag 24 oktober de introductie webinar over Population Health Management.

Naar het aanmeldformulier

Voor wie is de opleiding?

Heb je een vooropleiding in de gezondheidszorg en wil je je kennis uitbreiden met kennis over gedrag, data en beleid?

Wil je als Academic Trusted Advisor een sleutelrol vervullen bij gezondheidszorgorganisaties, overheidsinstanties of commerciële bedrijven in hun ontwikkeling naar een meer geïntegreerd gezondheidszorgsysteem?

Wil je graag worden opgeleid in een nieuw interdisciplinair en internationaal vakgebied dat nog volop in ontwikkeling is?

Dan is de master Population Health Management iets voor jou!

Uniek interdisciplinair programma

In de master PHM worden de kennis inzichten uit de epidemiologie, data analyse in de zorg, geneeskunde, bestuurskunde en gedragswetenschappen gecombineerd tot een wereldwijd uniek interdisciplinair programma.

Je opleiding tot PHM expert heeft een sterke connectie met het werkveld: de opgedane kennis en inzichten worden direct toegepast op praktijk-gerelateerde casuïstiek. Studenten met diverse achtergronden werken samen gedurende zowel online als on campus onderwijs.

Universiteit Leiden Academy

De Universiteit Leiden Academy brengt het universitair onderwijs voor professionals samen, van korte cursussen tot masteropleidingen. Onze toegewijde docenten bieden u wetenschappelijke kennis en vaardigheden die direct toepasbaar zijn in de professionele praktijk. Of u nu werkzaam bent in de wetenschap, overheid, zorg, juridische sector of het bedrijfsleven, wij hebben een opleiding die u verder helpt groeien.