Gastlezing over de Europese Unie door Federica Mogherini: Europe Hub evenement

Turfmarkt 99
2511 DP Den Haag
Zaal

De EU en de veranderende wereldorde

Op 23 november is de lancering van de Europe Hub van de Universiteit Leiden, het multidisciplinaire platform dat de expertise en capaciteiten op het gebied van onderzoek en onderwijs over Europa promoot en profileert.

Om de start van de Europe Hub te benadrukken zal Hare Excellentie mevrouw Federica Mogherini, Rector van de College of Europe en voormalig Hoge Vertegenwoordiger van de Europese Unie voor Buitenlandse Zaken en Veiligheidsbeleid, een gastlezing geven over de plaats van de EU in een veranderende wereldorde.

De lezing vindt plaats van 15.15 tot 16.45 uur in zaal 2.02 in Wijnhaven en wordt gevolgd door een borrel. Interesse om de lezing bij te wonen? Meld je aan via onderstaande link.

Meld je aan