Happy Holidays borrel Faculteit Rechtsgeleerdheid

Leiden
Zaal
Restaurant KOG

Kom op dinsdag 19 december vanaf 16.00 uur naar het restaurant van het Kamerlingh Onnes Gebouw om samen de feestdagen in te luiden! Als medewerker en/of student-assistent ben je van harte uitgenodigd voor de Happy Holidays borrel van de faculteit der Rechtsgeleerdheid.

Tijdens de Happy Holiday borrel besteden we ook speciale aandacht aan het afsluiten van de bestuursperiode van Ton Liefaard, Stefaan Van den Bogaert en Mirjam Sombroek. Bij de Meijerslezing/Nieuwjaarsreceptie op 11 januari 2024 wordt Joanne van der Leun in het zonnetje gezet rondom het afsluiten van haar decanaat.

We starten de muziek in om 16.00 uur en in een echt Winter Wonderland thema serveren we hapjes en drankjes en kun je meedoen aan de tombola met cadeaus.