Introductiebijeenkomst nieuwe medewerkers

maandag 4 december 2023
Online

Je hebt misschien al wat directe collega’s ontmoet, en wellicht weet je ook al de weg naar je bureau te vinden zonder te verdwalen in de historische panden van Universiteit Leiden. Maar wist je ook al dat de universiteit bestaat uit 7 faculteiten, ca. 7.300 medewerkers en meer dan 32.000 studenten? Ben je al op de hoogte van de geschiedenis en tradities van Universiteit Leiden? Bij de introductiebijeenkomst voor nieuwe medewerkers leer je de universiteit echt kennen. Je leert meer over de lange termijn strategie van de universiteit, en hoe de HR afdeling jou als medewerker ondersteunt. Tenslotte laten we ook nog een wetenschapper aan het woord. Ben je enthousiast? Schrijf je dan in!

Op iedere tweede of derde werkdag van de maand vindt een universitaire online bijeenkomst plaats.

Doel van de bijeenkomst

• Kennismaking met strategie van de organisatie: waar staan wij voor?
  • Kennismaking met de organisatie en het bestuur
  • Kennismaking met HR-thema’s
  • Feeling voor de wetenschap en het onderwijs

Het online programma duurt 1,5 uur.

• 9.30-9.40 uur: Welkom door host
  • 9.40-9.55 uur:  Toelichting strategie van de universiteit door lid CvB of decaan
  • 9.55-10.10 uur: Kennismaking met de Universiteit door directeur Bestuursbureau
  • 10.10-10.30 uur: Kennismaking met HR door Hoofd HR faculteit of Teamleider HR Bestuursbureau
  • 10.30-10.40 uur: Vragen vanuit de aanwezigen
  • 10.40-10.55 uur: Wetenschapper aan het woord
  • 10:55-11:00 uur: Afronding

Kan je niet wachten om meer over de universiteit te weten te komen? Neem alvast een kijkje op onze online module.

Meld je aan via het Serviceplein.

Ga naar Serviceplein