Lunchbyte

Cleveringaplaats 1
2311 BD Leiden
Zaal
1.13 (met lunch) of online (Een link wordt later via email toegestuurd)

Alle Large Language Models (LLMs) zoals ChatGPT en Google Bard confronteren docenten en studenten met een nieuw gebruik van artificiële intelligentie. Wat is een LLM precies en mag een student er eigenlijk wel gebruik van maken bij het schrijven van een essay?

De faculteit heeft een e-learning-module ontwikkeld voor alle studenten waarin uitleg wordt gegeven over hoe een LLM werkt en over gebruik en misbruik van LLMs. De docenten die de module ontwikkeld hebben, vertellen je meer over de opzet. Daarin staat ook de relatie tussen academische integriteit en het gebruik van LLMs centraal. Reden genoeg voor alle docenten en opleidingsvoorzitters van de Faculteit Geesteswetenschappen om deel te nemen aan deze lunchbyte.

Lunch wordt verzorgd voor deelnemers die fysiek aanwezig zijn.

Wil je aanwezig zijn bij deze lunchbyte?

Schrijf je dan in via onderstaande button

Naar het inschrijfformulier