Alumni-activiteit | Leergang

Schouwburgstraat
Schouwburgstraat 2
2511 VA Den Haag

Lobbyen in een nieuwe Haagse werkelijkheid

De verrassende uitslag van de verkiezingen van 22 november 2023 galmt nog na in Den Haag. Hoe gaat de nieuwe Haagse werkelijkheid eruitzien? En wat betekent dat voor al die spelers van het politieke spel, zoals lobbyisten?

Je start om 12.30 uur met Mirjam Notten met een lunch en een leuke activiteit om kennis met elkaar te maken (of vanaf 13.30u zonder lunch).

Daarna volgen er panels en gesprekken met spindoctors Raymond Mens & Julia Wouters van NPO radio 1 en gaat Ariejan Korteweg (die je misschien kent van het boek Het Haagse moeras) in gesprek met hoogleraar Caelesta Braun.

Ook zijn er actieve deelsessies gepland met bekende docenten van de PA leergang, zoals Erik van Venetië die in gesprek gaat met Birkitta Kortes. Ook Mendeltje van Keulen is weer van de partij, zij gaat met je in gesprek over Europa. We sluiten als vanouds af met een netwerkborrel.

Het belooft een inspirerende middag te worden vol met interessante sprekers, oude bekenden en nieuwe contacten.

Bekijk het filmpje voor meer informatie over het programma of meld je direct aan!

Alumnidag Public Affairs 2024

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of