Hannah Critchlow over wetenschapscommunicatie

2333 AK Leiden
Zaal
SB01

Het is belangrijk om wetenschappelijke kennis op een begrijpelijke manier te delen met een breed publiek. Er zijn verschillende manieren om dit te doen, zoals boeken, tv-programma's, podcasts, tentoonstellingen en lezingen.

De gerenommeerde neurowetenschapper Hannah Critchlow van de Universiteit van Cambridge legt vanuit haar praktijkervaring uit hoe wetenschappelijk onderzoek gepopulariseerd kan worden. Met haar lezing zul je meer inzicht in wetenschapscommunicatie krijgen.

Deze lezing is speciaal voor studenten, promovendi en andere geïnteresseerden.

Over Hannah Critchlow

Hannah Critchlow is een gerenommeerd neurowetenschapper aan de Universiteit van Cambridge, die gepassioneerd de mysteries van het menselijk brein ontrafelt op radio, tv en festivals.

Ze heeft optredens gehad op de BBC, is auteur van bestsellers en werd geprezen voor haar betrokkenheid bij de wetenschap, waaronder de benoeming tot 'Rising Star in Life Sciences' door Nature.

How our brains shape our destiny | Hannah Critchlow | TEDxExeter

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of