Cursus | Leergang

Leergang Diversiteit & Inclusie (VOL)

donderdag 29 februari 2024
Bezoekadres
Den Haag

De leergang Diversiteit & Inclusie

Ben je op zoek naar evidence-based methodes om de diversiteit en inclusie binnen jouw organisatie te verbeteren? Vraag je je af wat de begrippen diversiteit en inclusie precies inhouden en hoe je ze in praktijk kunt brengen?

Onderzoek laat zien dat diversiteit en inclusie belangrijke morele en strategische waarden zijn die ervoor zorgen dat organisaties beter functioneren.

▷ Diversiteit: gaat over alle zichtbare en onzichtbare vormen waarin wij van elkaar verschillen, binnen onze gedeelde menselijkheid.

▷ Inclusie: is een persoonlijke ervaring waarbij je voelt dat jij erbij hoort, jouw stem wordt gehoord, je gerespecteerd wordt en dat je succesvol kan zijn, bijvoorbeeld in een leiderschapspositie.

Tijdens deze cursus krijg je inzicht in de essentie en de praktijk van D&I.

Voorjaar 2024 (VOL)
M1:  29 februari & 1 maart
M2: 25 & 26 maart
De leergang voor het voorjaar zit vol. Aanmelden voor deze leergang die in het najaar van 2024 (vanaf 7 november) plaatsvindt kan nog wel, klik hier voor meer informatie