Studievoorlichting

Webinar 'De toepassing van gedragsinzichten in je werk'

donderdag 14 maart 2024
Toelichting
Online webinar: 15:00 - 15:45
Bezoekadres

Online webinar gedragsinzichten

Het Kenniscentrum Psychologie en Economisch Gedrag organiseert een online webinar over hun trainingsaanbod voor het voorjaar 2024. Tijdens hun trainingen ontdek je de toegevoegde waarde van ‘de factor mens’ bij het uitvoeren van je werk. In april, mei en juni 2024 bieden zij verdiepende 1-daagse workshops aan over een thema uit de sociale psychologie/gedragseconomie dat toe te passen is binnen verschillende werkvelden.

Naast deze verdiepende workshops biedt het Kenniscentrum ook incompany trainingen aan, zoals ook een 2-daagse basistraining gedragsinzichten.

Tijdens dit online webinar delen docenten van het Kenniscentrum meer over de aankomende verdiepende workshops en het overige trainingsaanbod.

Schrijf u nu in!

Volg op donderdag 14 maart de online webinar over de toepassing van gedragsinzichten in je werk.

Naar het aanmeldformulier

Verdiepende workshops over gedrag

De 1-daagse verdiepende workshops die het Kenniscentrum aanbiedt geven een verdieping op een thema uit de sociale psychologie/gedragseconomie. In de interactieve workshops komen nieuwe wetenschappelijke inzichten komen aan bod. Hiermee bieden zij open onderwijs dat verder gaat dan basiskennis van de gedragswetenschappen. De eerstvolgende edities volgen in april, mei en juni (2024) over de thema’s:

1. Omgaan met weerstand
  2. Regie nemen en geven: motivatie en gedrag
  3. De psychologie van financiële stress

De workshops zijn zo vormgegeven dat de inzichten toegepast kunnen worden op verschillende werkpraktijken. Ook is er genoeg ruimte om te sparren met deelnemers en eigen casussen in te brengen.

Professionals die zich inzetten voor het maatschappelijk belang

De trainingen zijn speciaal ontwikkeld voor professionals die werkzaam zijn voor een organisatie die zich inzet voor het maatschappelijk belang. Dit kunnen medewerkers bij de overheid of non-profit organisaties zijn, maar bijvoorbeeld ook medewerkers van instellingen binnen de sociale of financiële sector die het publieke belang dienen.

Universiteit Leiden Academy

De Universiteit Leiden Academy brengt het universitair onderwijs voor professionals samen, van korte cursussen tot masteropleidingen. Onze toegewijde docenten bieden u wetenschappelijke kennis en vaardigheden die direct toepasbaar zijn in de professionele praktijk. Of u nu werkzaam bent in de wetenschap, overheid, zorg, juridische sector of het bedrijfsleven, wij hebben een opleiding die u verder helpt groeien.