We are Science Week

Einsteinweg 55
2333 CC Leiden

SAVE THE DATE – WE ARE SCIENCE WEEK

Van poffertjes tot PubQuiz: ben jij klaar voor een week boordevol leuke en gezellige activiteiten? Omcirkel dan dinsdag 21 t/m donderdag 23 mei 2024 in je agenda, want het is weer tijd voor de We are Science Week!

De We are Science Week is hét event voor medewerkers en studenten van FWN. Naast hard werken en studeren is het belangrijk om plezier met elkaar te hebben. Dat doen we graag samen met jou op onze campus.

Beat the Professor PubQuiz

De We are Science Week is natuurlijk niet compleet zonder de Beat the Professor PubQuiz. Doe jij op dinsdagavond 21 mei samen met jouw team een gooi naar de winst? Stel alvast je team samen, zodat je meteen je plek kunt claimen als de inschrijving binnenkort opengaat. Vol = vol!

Het volledige programma van de We are Science Week maken we binnenkort bekend. Houd je mail en ons Instagram-account in de gaten voor het laatste nieuws!