Debat | Paneldiscussie neurodiversiteit

Stadhuis Leiden
Stadhuisplein 1
2311 EJ Leiden

De medewerkersplatforms van Gemeente Leiden, Hogeschool Leiden en Universiteit Leiden houden een open dialoog, waarin jij als medewerker de kans krijgt om jouw woord gehoord te laten worden.

We horen graag jullie ervaringen, wensen, opmerkingen, etc. over werken met neurodiversiteit in jullie organisatie. Alle input wordt na de dialoog in een verslag verwerkt en binnen de organisaties doorgezet en gedeeld. Jouw woord wordt dan ook gehoord!

Panel

Om jullie feedback te ontvangen en indien mogelijk antwoorden te kunnen verschaffen, hebben we een panel samengesteld met medewerkers van de deelnemende organisaties:

• Sis van Ulden, beleidsadviseur HRM ontwikkeling, Gemeente Leiden
  • Debby Helaha, coördinator diversiteit & inclusie, Hogeschool Leiden
  • Jasper Bitter, beleidsmedewerker, Universiteit Leiden
  • Simone Keijsers, trainer/coach hoogbegaafdheidsbegeleider, Universiteit Leiden

Opzet

Bij aanvang van de bijeenkomst delen we de aanwezigen op in groepen die vragen, op- of aanmerkingen, suggesties, etc. opstellen voor het panel. Na afloop van deze sessie verzamelen wij alle input en leggen die aan het panel voor.

Voorbeelden van vraagstellingen:

• Is dit voorstel (bijvoorbeeld t.b.v. werkplekverbetering) al bij jullie bekend?
  • Hoe makkelijk is dit voorstel te implementeren?
  • Zijn jullie al bezig met (bijv.) beleidvoering ten bate van (bijv. een standaardwerkplekverbetering)?
  • Wat hebben jullie van ons nodig om deze voorstellen te bewerkstelligen?
  • Welke informatie hebben jullie van ons nodig om neurodiversiteit onder de aandacht te brengen of de werkplek veiliger/effectiever/prettiger te maken?

Wij horen graag wat jij nodig hebt om een veilige, effectieve en bovenal prettige werkplek te hebben!